Home‏ > ‏

שירותי רשת צפונט


רשת "צפונט" מעניקה שרותי פדגוגיה ותקשוב מהמתקדמים והחדשניים ביותר לבתי הספר, לסגל ההוראה ולסגל הפיקוח במחוז צפון. מטרתה: להטמיע שימוש בטכנולוגיית המידע כחלק מתרבות ההוראה והלמידה לשם קידום מערכת החינוך והתאמתה למאה ה- 21.

הסביבה המתוקשבת אותה מספק צפונט מאפשרת לקהילת בית הספר- צוות ההוראה, התלמידים, והעובדים ליצור תכנים, לשתף במידע ולהעבירו בצורה מהירה ובטוחה, מכל מקום ובכל זמן, בעזרת כלי תקשורת מאובטחים ושיתופיים הניתנים בחינם.

כל הכלים והשירותים מתארחים בשרתיGoogle , ואין צורך להוריד, להתקין או לתחזק כל חומרה או תוכנה. ניתן להתחיל לפעול באופן עצמאי, תוך קבלת תמיכה טכנית ופדגוגית מקצועית מאנשי צוות התקשוב של צפונט.

השירותים כוללים יישומי ניהול ובקרה, מחולל אתרים, כלים שיתופיים וכלי תקשורת:

מערכת ניהול ובקרה מבוססת רשת המאפשרת ניהול משתמשים מקוון (Google Apps).


מחולל ליצירת פורטל בית ספרי המאפשר הטמעה פשוטה של סרטונים, תמונות ומסמכים. מנהל האתר יכול לבחור מי רשאי לערוך את האתר ומי רשאי להציג אותו. ניתן לבחור שילוב של כלים ושירותים ולהתאימם באופן אישי, עם לוגו, מערך צבעים ותוכן רלוונטי.


7-GBs  של חשבון דוא"ל אישי מאובטח הנושא את שם המוסד החינוכי, כולל             מסנני דואר זבל ווירוסים לכל אחד מצוות המורים והתלמידים.

קבוצות דיון לדיון א-סינכרוני ברשת בכל נושא חברתי או לימודי בהתאם להנחיות המורה.

מערכת צ'אט "Google Talk" מאפשרת תקשורת טקסט בזמן אמת בין משתמשים בארגון.

טופס מקוון לאיסוף מידע על פי שאלות מוגדרות ובניית שאלון לימודי. המידע זמין בכל מקום בו יש גישה לאינטרנט. זוהי דרך מהירה ונוחה לאסוף מידע לנתחו ולהציגו.

ניהול יומן אישי, הכולל ממשק לתאום פגישות, הצגת אירועים בית ספריים, ותזמון שימוש במשאבים משותפים.

מאגר שיתופי של חומרי למידה ומידע ארגוני. שיתוף תחת קורת גג אחת של המידע הבית ספרי. שמירת קבצים ברשת בנפח אחסון גדול של 20 ג'יגה .

מסמכי גוגל "Google Docs" (מחברת דיגיטלית שיתופית), כלי חדשני ורב עוצמה ללמידה שיתופית ברשת. כל משתמש, מורה או תלמיד, יכול ליצור על הרשת: מסמכים, מצגות או גיליונות אלקטרוניים, להעלות מסמכים מהמחשב האישי ולהציגם. משתמשים שהוגדרו כשותפי עריכה יכולים לערוך מסמכים באופן שיתופי.

 

 

Ċ
תמר שמיר,
17 באפר׳ 2011, 3:24
Ċ
תמר שמיר,
11 במאי 2011, 7:07
Comments